K našim produktům poskytujeme všem zákazníkům i komplexní služby. Smlouva o servisu je automaticky podepisována při koupi jakéhokoliv produktu z naší dílny. Servis na základě této smlouvy poskytujeme na dobu neurčitou. Nemusíte tedy každý rok myslet na podepisování nové smlouvy.
Součástí poprodejního servisu jsou tyto služby
- Pravidelné aktualizace programu AVENSIO
- Telefonické a e-mailové poradenství
- Přístup ndo zákaznické zóny MOJE ALFA
- Podpora při instalaci a implementaci
- Servisní návštěvy
- Školení, semináře
- Vzdálená správa
- Newsletter
Náplní nových verzí jsou zejména doplňky a vylepšení různých tiskových sestav a ostatních výstupů. Vycházíme také vstříc oprávněným požadavkům našich uživatelů. Na vystavení nové verze jsou naši zákazníci informování pomocí elektronické pošty.
Telefonické a e-mailové poradenství
Pokud si nevíte s něčím rady v programu AVENSIO, naše proškolené konzultantky jsou Vám k dispozici každý pracovní den od 7:00 do 15:30 hod. Telefonní číslo na naše konzultantky je 376 709 850.
Podpora při instalaci a implementaci
Program AVENSIO se instaluje stejně, jako běžný počítačový program. Od nás dostanete instalační disk s Vašimi převedenými daty. Instalací programu Vás provede průvodce, instalace není složitá. Pokud byste si nevěděli rady, naši technici jsou Vám k dispozici na telefonu 376 709 857.
Servisní návštěvy
Někdy se stává, že po telefonu nejde Váš problém vyřešit. V takovém případě nabízíme buď pomoc formou vzdálené správy Vašeho PC, nebo rovnou servisní návštěvu. V tomto případě přijedou naše konzultantky až k Vám do firmy a pomohou Vám přímo na místě.
Školení, semináře
Samozřejmě dbáme i na vzdělávání našich zákazníků. Pravidelně pro ně pořádáme jednodenní školení zaměřené na práci s programem AVENSIO. Součástí našeho vzdělávacího programu jsou i vícedenní semináře, ve kterých se účastníci dozvědí legislativní novinky z oblasti pracovního práva, daní a pojištění.
Vzdálená správa
Vzdálená správa je jednou z možností, jak pomoci našim uživatelům okamžitě, bez výdajů na cestovné. Konzultantky nebo technici se pomocí programu TeamViewer připojí k Vašemu počítači, odhalí problém a hned jej vyřeší.
Newsletter
Každý měsíc posíláme našim zákazníkům elektronický časopis Alfík. Ukázková čísla si můžete přečíst zde. Pokud byste měli zájem o zasílání tohoto newsletteru, napište si o něj tady.